hej

det var länge sen jag skrev för jag har ju en ny blogg och så har det hänt så himla mycket de senaste dagarna.
men nu skriver jag men jag vet inte vad jag ska skriva om.
jag kan säga en sa som jag kom på nu.
Sara har slutat på gitarren:(
jag vill att du skulle gå kvar men du tyckte nog inte att det var roligt så då slutar man ju såklart!

i går var det ju valborg och jag var i långt borta hos Filippa och kollade på majbrasa. Sen så skrev jag ett inlägg i Filippas blogg också så ni måste gå in och kolla på den villastan.blogspot.com

JUste nu kom jag på att det var första MAJ i dag vad roligt.FÖR NU KOMMER JU SOMMAREN!
ååhhh längtar!

men nu ska jag säga hejdå!
Kommentarer

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback