HEJ OCH GOD MORGON

HEJ
förlåt! det var ju jättelänge sen vi bloggade.
men nu gör jag ett inlägg.

Igår klättrade i grottor med klassen. Det var jättesuperkul men det var lite läskigt ibland för det var ställer som man skulle krypa igenom som var jättesmala. MEn det var jättekul iallafall för det var så spänande.
igår hade hanna kalas. sara kunde inte komma för linda skulle ha fest eller så.
det var kul på hannas kalas, vi åt taco (stavning), körde limbo och dansstopp m.m.

idag är jag bara hemma och jag har precis ätit frukost.

jag ska be sara att blogga också så att vi får igång bloggen igen för det vill jag värkligen.

ja, hejdå, det var allt som jag ville säg just nu.

hejdåå
//MICKAN
Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

Tänkte köra igång en veckans blogg!

Skriv en komentar att du är med och glöm inte att skriva e-post adress ( kan bara jag se ) och eran blogg adress!

Skriv också på din blogg att du är med och tävlar på http://butterflyfly.blogg.se i Veckans blogg!



Och glöm inte att skriva i komentaren att du har länkat min blogg i ett av dina inlägg och skrivit att du är med och tävlar i veckans blogg här hos mig!



Regler:



du får inte rösta ¨på dej själv mer än en gång, och jag kan se om du gör det på ip-numret :)

Tävlingen hålls till ikväll då det är utlottning av de tre som har fått flest röster :)



Lycka till :) <3

2010-05-30 @ 10:37:43 | URL: http://butterflyfly.blogg.se/

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback