hej på dig

hej på dig eller tja, eller vad man villl säga idag, jag säger bara hej
har inget att göra men jag ska laga mat till min familj( hela!!)

Nu ska jag berätta för er mina vänner, i helgen i lördags hade jag först super tråkigt och satt och splea dator men sen efter lunchen var jag med Andreas min bror och Emil, de tråkiga killarna, men jag hade faktiskt kul! hahaha tro det eller ej. vi var ute och lekte i snön och dem kastade snö i mitt ansikte!! inte snällt av dem!! Så jag gick in :)
Sen igår var det simtävling i väsby i deras nya simhall det va jätte osönt vatten, men min syrra säger att det är bra för då går det fortare att simma, och de gjorde det också! Jag simmade snabbare än vad jag någonsin gjort förut på allt jag simma förutom på ryggsimmet, och så simmade jag 50 fjäril för första gången!! JAG KLARA DET! wohoo!! :D


Nu ska jag laga mat hejdå!

/ Sara
Kommentarer

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback