Alperna!!!!!!!!!!!! IMORGON!!!!

heeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj!

åhh!jag längtar sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå  mycket tills imorgon för då ska jag till alperna!!!!!!!!
jag ska vara där i en vecka och åka skidor!
jag kommer att sakna er mina kära vänner och speciellt Ebba!
nej nu måste jag fortsätta packa hejdå!
PS.såklart kommer jag att ta med kameran och mobilen!

heeeejdåå
jag tror inte att jag kommer hinna göra ett inlägg imorgon för vi åker hemifrån ca kl 07.00 så ett stort heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdddddddddddddddååååå
ååååååååååååååååååå och så ses vi om en vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejdå
hejdå
ååhh jag kan inte sluta skriva hejdå!
men nu menar jag hejdå på riktigt!
hejdå!
//MIKAELA!!!
Kommentarer
Postat av: filippa

HEJ! HOPPAS DET BLIR ROLIGT I ALPERNA! JAG KOMMER SAKNA DIG!

2010-03-10 @ 18:14:48 | URL: http://villastan.blogspot.com
Postat av: Mikaela

okej glad

jag kommer också att sakna dig! men jag är ju bara borta i en vecka som tur är!

2010-03-10 @ 18:24:59

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback