heej

heej!
i går provade jag på att dansa någon dans som jag inte kommer ihåg vad den heter.
men det var ganska kul men lite tråkigt.
det gick så snabbt.

nu är det morgon och jag ligger inte min sång och skriver eller jag ligger faktiskti emelies säng för Hanna sover över här och och hon ligger i min säng.
men idag är det fotbolls träning och jag tror att det är den första för terminen ( om jag inte har missat nåt).
det ska bli kul att träffa alla fotbolls kompisarn igen för jag var inte men på st:cupen så det var ganska  länge sen som jag träffade de. men om ni undrar hur det gick i st:cupen så kan jagbe sara skriva det för hon var med.

lite roliga bilder:




det är var jag på kpwebben.








kolla på bilden i 30 sekunder. när du har gjort det kolla på en vit vägg. ser du något????



hejdå!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback