heeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj

heej!

idag var det fotbollsträning.
just nu gör jag inget speciellt förutom att chatta med pappa,  Madde, Oscar och Alida.
det var ganska länge sen vi gjorde ett inlägg. förlåt!
 
men nu ska jag göra något annat kanske spela the sims2 eller spela lite på min cynt kanske.


heejdooo!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
// Mickan!

heej!

idag var det fotbollsträning.
just nu gör jag inget speciellt förutom att chatta med pappa,  Madde, Oscar och Alida.
det var ganska länge sen vi gjorde ett inlägg. förlåt!
 
men nu ska jag göra något annat kanske spela the sims2 eller spela lite på min cynt kanske.


heejdooo!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
// Mickan!

heej!

idag var det fotbollsträning.
just nu gör jag inget speciellt förutom att chatta med pappa,  Madde, Oscar och Alida.
det var ganska länge sen vi gjorde ett inlägg. förlåt!
 
men nu ska jag göra något annat kanske spela the sims2 eller spela lite på min cynt kanske.


heejdooo!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
// Mickan!

heej!

idag var det fotbollsträning.
just nu gör jag inget speciellt förutom att chatta med pappa,  Madde, Oscar och Alida.
det var ganska länge sen vi gjorde ett inlägg. förlåt!
 
men nu ska jag göra något annat kanske spela the sims2 eller spela lite på min cynt kanske.


heejdooo!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
// Mickan!

heej!

idag var det fotbollsträning.
just nu gör jag inget speciellt förutom att chatta med pappa,  Madde, Oscar och Alida.
det var ganska länge sen vi gjorde ett inlägg. förlåt!
 
men nu ska jag göra något annat kanske spela the sims2 eller spela lite på min cynt kanske.


heejdooo!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
// Mickan!

 

Kommentarer
Postat av: sara

tre äääääääääääääääää okej

2010-02-01 @ 20:21:00

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback