Örebro!!!

sara på tåget ditt!
sara igen!!
emelie(min lillasyster), sara och andreas.
emelie, sara och jag .första bilden jag var med på.jag blev inte så bra. 
andreas, sara, emelie och min mamma.lite suddig.
vårat hotellrum

 
  sara klippte sig
vi i trappan vid örebro slott
uppe på örebro slott vid en kanon.
sara

visst är slottet högt!!sara inne i slottet
jag i slottet äntlingen är bild på mig!!
sara vid ett fönster i slottet
här var slottet ännu högre. jag och sara är nästan som små prickar!! hihi!
jag!! XD
andreas vann 50kr på en trisslott.kortet var väldigt suddigt.
vi var på nordens största badhus.man behövde ett armband för att komma in.här är saras.
  här är mitt
här är badhuset.

här är på tåget hem då sara äter sin maräng.
jag äter min maräng.

det blev lite långtråkigt...
men till slut kom vi hem!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-29 @ 21:17:57
Postat av: elin

Snygg blogg. Är de bara du som bloggar eller är det någon till ?;D <333

/elin ebbas syrra

2009-10-29 @ 21:18:45 | URL: http://wrooong.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det är jag och sara men det är mest jag som skriver.

2009-10-30 @ 08:09:18

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback