Kalas

igår hade jag kalas med klassen alla kom utom Ebba och Oscar.
jag fick:
en gummi figur och slime av Emil.
någon cool slime grej av Miranda.
två pennor och en kompisbok av Victor.
en Lavalampa av Tilda.
en Lasse och Majas detektivbyrrå bok som heter gallopmysteriet av Daniel.
Två pepperkakas former och fina muffinsformer av Pontus.
Två hello Kitty krämer och en glitter kräm och en toffs av Maja.
Nagellack och ett halsband av Hanna.
scrapbooking saker av William.
en Kitty bok av Sven.
Ett kompis halsband av Sara.
ett 3-D pussel och någon slime grej av Mimmi.
ett par örhängen av Sami.
en jättefin tjöja av Simon.
glitter lim av Lydia.
en Tokio Hotel skiva av Sara och Andreas.
100 kronor av Marcus.
ett pressentkort på Kaphal av Cornelia.
ett halsband av Lukas.
armband av Wille.
och sen fick jag en sak då man skulle måla en mugg men jag kom inte ihåg vem det var ifrån.det kanske var från William.aja.


hejdå!!
Kommentarer
Postat av: Tilda

scrapbookning??

2009-12-13 @ 18:05:50
Postat av: Mikaela

ja det är typ en pyssel sak

2009-12-14 @ 19:00:09
Postat av: Mimmi

du fik inte alls någon slimegrej av mig eller av miranda bara av Emil!!!!

2009-12-15 @ 20:49:59
Postat av: Mimmi

Oj jag menade fick med ck

Hehe

2009-12-15 @ 20:51:50
Postat av: Mikaela

jag kallar det för slimegrej för att det ser nästan ut som slime där inne!

2009-12-18 @ 18:29:18

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback