hhaajj 15 dagar kvar!!

hej
jag sitter och väntar men jag vet inte vad jag vänta på.
jag har ganska tråkigt:(
Men nu har Mimmi loggat in på msn! Då blir det säkert roligare.
Nähä nu loggade hon ut :(








 Gamla jag

 nya jag           nej jag bara skoja det där är knäppa jag!!

 det här är nya jag!!!

jag vet inte vad det är för skillnad! :D jjaa nu vet jag på det ena är jag 9 och på det andra 10! eller var jag 10 där? aja

hejdå! nu loggade Mimmi in igen så nu ska jag chatta med henne.

men vänta en sak till!  på fredag har jag kalas kompiskalas! hela klassen ska komma hem till mig. Sara säger att jag kommer att bli jätteglad för saken som hon ska ge mig i födelsedagspresent. jag har fått en present av Mimmi nu också. det var två pins eller vad det nu heter. en men ett hjärta på och en med en pussmun på. jättetack Mimmi! hoppas att det blir kul på fredag. det kommer det säkert!!!!

hejdå! 
Kommentarer
Postat av: Mimmi

2009-12-09 @ 19:22:13
Postat av: Mimmi

Varsegod asså med de där pinsen hehe

2009-12-09 @ 20:03:27
Postat av: Mikaela

tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-10 @ 21:07:29
Postat av: ebba

det vell typ samma bild när du har den rutiga koftan :p

2009-12-12 @ 17:18:15
Postat av: Mikaela

jaaa

2009-12-13 @ 11:35:31

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback