Hejdå julen, ses om ett år :(

god jul i efter  skott!!!

i julklapp fick jag en CYNT!!!!!
det som var nummer ett på  min önskelista!!!  den är jättesuperdupermegadubbelmegabra!!!!!!!!!
jätte TACK Farmor, Farfar, Mamma och Pappa!!!!

Sara har fått en egen kamera, wii och en  dator så nu kommer hon nog kunna göra lite mer inlägg!!!

det här är typ världens bästa år!!!!!!
eller världens bästa december!!!
för när jag fyllde år fick jag en mobil och nu har jag en cynt också!!!!!!!!

good bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//Mikaela

Kommentarer
Postat av: ebba

JAG SICK EN EL GITTTTAAARRRRR!!!! DÅ KANSKE DET LÅTER BÄTTRE I BANDET

2009-12-26 @ 23:48:20
Postat av: ebbbaaa

och jag fick eb eeelllllggggiiiitttaarrrr

2009-12-27 @ 08:47:24
Postat av: mikaela

bbbrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! och kkkkullllllllll

2009-12-27 @ 09:21:23
Postat av: sara

saras dator är snygg

2009-12-27 @ 15:10:22

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback