god morgon!!!!!!!!!!!!

heej!!!!!!!!!

igår
var jag hemma hos Sara och vi körde wii. det var ganska kul.vi skulle gå in på deras nya dator men det gick inte:(.
idag ska vi leka hemma hoos mig och så ska vi kanske åka skridskor eller pulka!

Sara kommer säkert att ringa när som hälst så kan vi prata om det.


det är från i sommras i spanien. de hade gjort massa rigurer av sanden. coolt va??


den här tycker jag var coolast!

 det här är en jättestor ödla som vi hittade.den var ca 40 cm lång!
den var ganska äklig

jag i en öken!!


hhaaaaajjjjdåååååå!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Tilda

fett coolt me dom där sandfigurerna :D

2009-12-27 @ 10:35:23
Postat av: mikaela

jaa det tycker jag också.

2009-12-27 @ 15:27:11

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback