10 år som Sara!!!!!!

HEEJ ALLA GLADA LÄSARE!
IDAG BLIR JAG TVÅSIFFIG!
10-ÅRIG!
AV FAMILJEN FFICK JAG:
1. EN MOBIL

2.400kr
3. att se Athur och Maltazard på prämiär

när jag kom till skolan hade alla I <3 M(Mikaela)tröjor på sig.
jag fick ett fin armband av Ebba.
efter skolan när jag och Hanna kom hem till mig hade Ebba,Sara, Tilda och Mimmi
en  överaskning.
de hade gjort en piknick på vår altan och hade massa balonger.de hade bakat muffins och massa saker.
tack det var jättesuperdupermegakul den bästa födelsedagen någonsin.

Kommentarer
Postat av: Tiilda

men jag gav ju dig en reflex:P

2009-12-03 @ 17:07:26
Postat av: Mikaela

ja juste.

2009-12-04 @ 18:36:58

Skriv vad du tycker här!:

Vad heter du?:
Ha kvar mig?

E-postadress: (det är bara vi som ser den satt du vet!)

Vad heter din blogg(om du har någon)?:

Skriv det du vill säga här!:

Trackback